četrtek, 25. april 2013

Oblikovanje spletnih strani

Oblikovanje spletnih strani ni tako preprosta zadeva kot je oblikovanje grafičnega materiala in sicer zakaj? Pri oblikovanju spletne strani je potrebno upoštevati številne dejavnike ali smernice iskalnikov glede kakovosti, da bo vaša stran dobro uvrščena, ki je bistvo reklame.

Oblikovanje se torej prične z analizo spletne strani, saj je potrebno najprej raziskati konkurenco, pogledati, kje so ga polomili in izkoristiti njihove napake. Oblikovanje morate povsem prepustiti strokovnkam, ki se spoznajo na kvalitetno oblikovane marketinške reklame. Če boste želeli točno tako grafično podobo, kot ste si jo sami zamislili, boste s tem škodili le sebi, naredili reklamo, ki jo boste sami gledali in od nje ne boste zaslužili niti enega samega eura. Verjetno to ni vaš namen reklame.

Kakovostno oblikovanje vam ne more ponuditi prav vsako podjetje, saj se jih le peščica v Sloveniji spozna tudi na internetni marketing, zato morate biti pri izbiri ponudnika zelo pozorni. Cena tukaj ne igra vloge in vam lahko samo škoduje.

Vzdrževanje spletnih strani

Vzdrževanje spletnih strani je v današnjem času ob razvoju spleta, kot je sedaj aktualen dobesedno nujen in praktično ni možno si predstavljati več da določena podjetja ne vzdržujejo svoje spletne strani.
Tako kot vaš avtomobil potrebuje avtomehanika, kot vaše telo potrebuje zdravniške preglede, kot vaš domači ljubljenček potrebuje preglede pri veterinarju, pravtako vaša spletna stran potrebuje vzdrževanje.

Če svoje strani ne vzdržujete bodo vaše pozicije slabe, učinek reklame ničen in je dobesedno vseeno če strani sploh nimate, zato vam svetujemo, da naj bo vaša reklama vzdrževana, kati od reklame živite in namen reklame je vidnost, reklame verjetno ne delate zato da jo sami gledate ali pač?

Številna podjetja ponujajo spletne strani, ki jih sami lahko vzdržujete, strinjamo se da vsebino lahko sami vzdržujete in vnaša besedila, slike in ostali material, potrebno pa je vzdrževati in nadgrajevati spletno kodo, zaščite pred vdori in številne druge pomembne zadeve.

Izdelava spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine je najbolj enostaven način prodaje in hitrega zaslužka. Spletna trgovina vam omogoča podaljšani delovni čas in sicer vaše podjetje s pomočjo spletne trgovine praktično posluje 24h/dan, brez omejitev. Spletna trgovina deluje povsem sama in je enako kot da bi imeli zaposleno osebo, ki bi vseskozi skrbela za vaša naročila, jih sprejemala, pošiljala predračune, popisovala vaše kupce, jim pošiljala reklame itd...

Večina sodobnih spletnih trgovin je danes popolnoma avtomatiziranih in delujejo povsem samostojno, za urejanje spletne trgovine ne potrebujete nobenega računalniškega znanja, tako da svojo spletno trgovino, lahko samostojno urejate brez večjih težav. Dodajate artikle, slike, spreminjate cene, vstavljate opise, besedila in podobno... Da bi trgovina dobro funkcionirala mora biti vidna, zato tudi vse trgovine niso enake kakovostni, saj so določena podjetja veliko bolj usposobljena za tržni marketing, kot druga.

Izdelava spletnih strani

Izdelava spletnih strani je popularna, ker danes ima praktično vsako gospodinjstvo, dostop do interneta. Večina potrošnikov medtem ko brska po spletnih trgovinah se odloča za nakup. Minili so časi, ko so potrošniki se sprehajali po shoping centrih in iskali, kaj bi kupili. Deloma zaradi gospodarske krize, ki je precej zmanjšala porabo kupcev, deloma pa zaradi hitrega tempa življenja.

Predstavitev na internetu je tako postalo nuja, ker pa danes ima praktično vsako podjetje spletno predstavitev je tudi konkurenca na tem področju zelo velika. Zakaj?

Ponavadi kupci ob iskanju določena artikla npr "FIAT AVTOMOBIL" vpišejo določeno ključo besdo v iskalnik. Podjetij, ki prodajajo tovrstna vozila je na tisoče, vendar na vrhu iskalnika je dovolj mesta le za deset najboljših, če vas ni blizu, potem je vaša vidnost praktično nična in je vseeno če strani sploh nimate.

Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je storitev, ki je bila aktualna predvsem pred letom 2013, preden je Google uvedel takoimenovane Panda in Pingvin updejte, ki so optimizacijo povsem uničile. Optimizacija strani je takoj ostala le pravljica in prazna obljuba številnih web dizajn podjetij. Optimizacija je danes praktično nemogoča, vsaj v takšnem obsegu, kot je to veljalo nekoč.

Iskalniki so prednost dali kakovostni vsebini, strukturi, ter ne dajajo več takšen poudarek na povezave, če poenostavimo. Nekoč je veljalo pravilo: Koliko se na internetu o vas govorili toliko ste pomembni! Več strani, kot je omenjalo vaše storitve, boljše pozicije ste imeli v iskalniku. Številna podjetja so to zelo dobro izkoristila, na tržišča so prišla blackhat orodja, ki so vas zlahka vpisala na tisoče strani in avtomatično kreirala na tisoče povezav. Medtem ko ste se vi sončili na morju, so vas programi brez človeškega dela uvrstili v sam vrh iskalnikov. Iskalniki so to hitro ugotovili in razveljavili vrednost vhodnih povezav do vaše spletne strani. Še vedno je dobro da imate nekaj povezav, ampak samo kakovostnih.

Nekoč je uvrstitev na sam vrh iskalnikov bila zelo hitra in enostavna, danes žal temu ni več tako.