ponedeljek, 18. februar 2013

Optimizacija v letu 2013?

Kot je že znano je optimizacija z letom 2013 mrtva oziroma ni več učinkovita, saj je Google prednost dal kvalitetni vsebini in onemogočil vse goljufije, ki so jih web dizajnerji izkoriščali doslej za visoko uvrščanje.

Google pravi na svojem forumu: Želimo da ljudje uporabljajo samo legalen način optimizacije takoimenovan white-hat ali pa jo sploh ne uporabljajo več, kar je vsekakor njihova želja, saj optimizacija prinaša manjše število sponzorskih objav in manjši zaslužek za to mega podjetje.

Optimizacija v letu 2013 je tako nična, da vam nihče več ne more zagotoviti visoke pozicije v Googlu, podjetja lahko zgolj probajo, vendar imate več možnosti da za vedno izginite iz iskalnikov, kot da na hitro pridete med najboljše zadetke. Zagotovila več ni in nihče vam tega ne more ponuditi.

Ko enkrat dobite kazen je izhod iz takoimenovanega sandbox-a praktično nemogoč, le približno 5% vseh strani, ki so bile kaznovane se je vrnilo med iskane zadetke, medtem ko 95% strani je izginilo neznano kam.

Kaj je torej pomembno v letu 2013 za uspešno uvrstitev?
  • Dobra organizacija spletne strani s čim manj spam povezavami in dobro vsebino
  • Čim manjše število povezav do vaše strani, vendar samo kvalitetnih povezav
  • Dobro vidnost na socialnih omrežjih in popularnost
  • Aktivnost v spletnih blogih
  • Čim hitrejše delovanje spletne strani (1 sekunda zaostanka lahko pomeni 10 listov)
  • Odsvetujemo OPEN SOURCE CMS sisteme, ki jih sedaj ni mogoče več dobro uvrstiti.
  • Hitro delovanje strežnika, kjer gostuje vaša spletna stran
  • Domena mora vsebovati vaš brend in ne ključnih besed
  • Stran mora biti ažurna in aktivna

Ni komentarjev:

Objavite komentar